Perşembe, Nisan 24, 2008

23 NİSAN HEYECANIMIZ...

 

Evet, en nihayet beklediğimiz gün geldi ve 23 Nisan'ı kutladık.Oğlum büyük bir ciddiyetle dansını yaparken, ben kenarda salya sümük ağlamakla meşguldum.Bir yandan da onu görebilmek için gözlerimi siliyordum.Ee, napayım...Çok duygulandım.Bu oğluşumun ilk 23 Nisan dansıydı...Bir ara acaba sırasından kaçıp yanıma gelir mi diye korktum.Ama bizi gördükten sonra el salladı.Ne sırasından çıktı, ne dansını karıştırdı, ne de tempodan şaştı çocuğum.Üstelik hem söyledi "Tavşan Kaç" şarkısını, hem de dans etti.Sonra da yerlere kadar eğilerek selam verdi seyirciye.Çok gurur duydum, çok...O kadar şirindiler ki...O kadar güzeldiler ki...23 Nisan'ın kutlu olsun bebeğim...
Posted by Picasa

1 yorum:

uykucu dedi ki...

canım ya pek şirinlermiş sizinkiler.kutlu olsun 23 nisanı,bizimkiler kostümsüzdü sinir olmuştum..takım yakışmış abete:)