Pazartesi, Temmuz 21, 2008

Merhaba


Merhaba sevgili arkadaşlar...O kadar uzun zamandır yazamıyorum ki, bana kızgın olan arkadaşlar çok haklılar.Ama işimin yoğunluğundan hemen her gün migren ağrısı çektiğimi bilirseniz belki beni affedersiniz.Değil yazı yazmak, açamadım bile blogumu...Ahmet 4 Temmuz'da 4 yaşına girdi.Gerçi abuk bir virüs nedeni ile ishal ve mide bulantısı eşliğinde girdi ama, çok şükür atlattık.Ondan önce İzmir'e gitmiştik 2 haftalık tatil için.Size son dönem fotoğraflarından bir kolaj hazırlayacağım.İzmir, Kıbrıs derken değişiklikleri görürsünüz...Bu arada 2. bebek için çalışmalar hızlandırılmıştır.Yakında şiş göbekli resmimi yayınlarsam, şaşırmayasınız diye söylüyorum.Ayrıntılara yer yer verilecektir...Şimdi müsadenizle bir de kolaj hazırlayıp yayımlayayım burada.Hepinizi sevgiyle öptüm...

Hiç yorum yok: